למה לא לימדו אותנו איפור בבית ספר?

יש את הגיל הזה שכל בחורה מתחילה להתעניין באיפור…  הלחץ עולה במיוחד כשאת כלה, זה הזמן שחשוב לך להיראות במיטבך, בפגישות ואחר כך בתור אשה נשואה, ואז אנחנו מתחילות לנחש ולגשש בתחום, קונות כמה מוצרים מבלי להבין יותר מידי ומנסות לחקות מה שאנחנו רואות על אחרות.

ואני אומרת למה לנחש? למה אף אחד לא טורח ללמד אותנו דבר כל כך בסיסי? בתור אשה שרוצה להיות מטופחת ויפה את צריכה ללמוד להיתאפר נכון, כי במקרה הזה עדיף לא לשים בכלל מאשר לשים עקום… זה כמו להכין עוגה בלי לדעת את המתכון ולקוות שבאורך פלא יצא לנו עוגה. אם לא יודעים כמיות נכונות לא יצא עוגה… אני לא אומרת שכל אחת צריכה קורס מקיף באיפור, בתי הספר המקצועיים נועדו למאפרות מקצועיות, שלומדות לאפר בנות אחרות מכל הסגנונות, צבעי העור, והסוגים. אבל כל בחורה צריכה ללמוד לאפר את עצמה נכון ובשביל זה מספיק שיעור אחד אצל מאפרת מקצועית שתדע לתת לך את המידע שנחוץ לך כדי לדעת להיתאפר בעצמך.

למה להיזכר כשאת אשה עם כמה ילדים ועדיין קשה לך לשים איילינר כמו שצריך… ואין לך מושג איזה מייקאפ מתאים לך בחנות, להיסתכל בתיסכול על המדף מבלי שום מושג מה ההבדל בין כל המוצרים ומה מתאים לך, ולחשוב לעצמך "נו, למה אף אחד לא מסביר לי את זה אחת ולתמיד?" אז למה בעצם להיסתבך? כמו שאנחנו צריכות לדעת לבשל, לכבס, לנקות, גם להיתאפר זה חלק בלתי ניפרד מלהיות אשה, למה לא עולה בדעתנו ללמוד את זה כמו שצריך? 

לכן אני מעניקה לכל כלה שיעור איפור פרטי, בו אני מלמדת אותה כל מה שהיא צריכה לדעת כדי להיתאפר נכון.

החל מהסבר על תווי פנים, סוג עור שלה, איזה מוצרים מתאימים לה אישית, ואת כל הטכניקות העכשוויות לאיפור יומיומי ואיפור ערב נכון שיחמיא לה ויוציא את כל היופי שלה החוצה בכמה צעדים פשוטים בלי להיסתבך יותר מידי. הרי לא הגיוני לרוץ למאפרת מקצועית לכל אירוע של חברה, עלייך לדעת להיתאפר יפה גם בעצמך! במיוחד ביום יום גם אז את צריכה להיראות במיטבך עם איפור נכון.

באיפור יומיומי לכל אחת יש צורך אחר והוא  משתנה מאחת לאחת לפי מה שהכי יעשה לך שינוי ויוציא את היופי שלך החוצה. המטרה שלי היא  שתמיד תדעי להיתאפר נכון ולהיראות טוב במינימום מאמץ.

(חייבת לציין שאיפור הוא רק תוספת, לכל אשה יופי טיבעי גם בלי כלום את יפה, האיפור הוא דרך להעצים ולהדגיש את היופי בדיוק כמו תכשיט)

ובגלל שאני אוהבת לפנק עד הסוף… מעניקה לכל כלה ערכות יוקרתיות ומפנקות במקום שתלך לאיבוד בחניות בחיפוש אחר המוצרים המתאימים לה, היא מקבלת ערכות של מוצרי איפור וטיפוח שמורכבות במיוחד עבורה .