מפגש התאמה - מה מתאים לי ?

  אני פה כדי לתת לך את העצה הכי חשובה אל תוותרי על מפגש התאמה !!

הכירו את המושג "מפגש התאמה" מדובר במפגש בו אני ואת מחליטות יחד מהו סגנון האיפור והשיער שהכי יחמיא עבורך ליום החתונה. 

 אולי נתקלת בעבר במושג דומה, בעולם היופי של הכלות נוטים להישתמש בכינוי "מפגש ניסיון", עכשיו השם עצמו נוטה לרמז כאילו באים לנסות משהו, כאילו הכלה באה במטרה לנסות את יכולות המאפרת אם היא מספיק טובה או שהיא הגיעה כדי לנסות ולראות את התוצאה של האיפור והשיער בדיוק כמו שיראו עליה בחתונה. 

התוצאה שהיא יוצאת מבולבלת יותר מלפני שבאה ובעיקר מאוכזבת, מכיוון שהיא מצפה לדבר לא הגיוני, היא באה כדי לראות תוצאה מושלמת בפגישה קצרה מול המראה, תוצאה שבפועל לוקחת זמן רב להגיעה אליה, ולכן הרבה מאפרות נוטות שלא לתת מפגש נסיון כלל, כי אין בו תכלית נכונה ואף יש בו טירחה מיותרת למאפרת ולכלה… המפגש לא נועד כדי שתוכלי לראות איך תראי בדיוק ביום החתונה או כדי לנסות את יכולות המאפרת ומעצבת השיער, הרי היא לא יכולה להראות לך איפור או תסרוקת שלמים במפגש קצר ואת לא יכולה לקחת מזה מסקנה אם אהבת את התוצאה, לשם כך יש תיק עבודות לכל אומנית והמלצות מלקוחות קודמות.

 ניקח דוגמא דומה קצת מתפירה של שמלת כלה, את בוחרת את הבדים והגזרה ובהתחלה מודדת רק את הבד מתחת שנותן בסיס לעיצוב אבל זה ממש לא איך שהשמלה הסופית תראה… ולא הגיוני שתבחני את יכולות התופרת על בסיס שמלת הטיוטה שעשתה עבורך או תבואי לפגישת מדידות ותצפי לראות ישר שמלה מושלמת.

אז תעשו ריפרש ותחשבו מחדש על המושג, תעשו החלפה בין המילה "התאמה" למילה "ניסיון".

 מפגש התאמה 

המצאתי את המושג מחדש כדי שיתאים למטרה האמיתית שלו, מטרתו התאמה ותיאום. מפגש התאמה הינו מפגש בין האומנית לכלה ליפני החתונה, מפגש אישי פנים אל פנים בו מתאימים לך את האיפור ועיצוב השיער, ומתאמים פרטים חשובים, מתכננים את מהלך יום החתונה זמנים, מקום היתארגנות וכו ואת מקבלת הדרכה כיצד להיתכונן ליום הגדול את משוחחת בנחת עם המאפרת ומעצבת השיער, היא מקשיבה לך ונותנת לך הכוונה מקצועית וכך אתן מתכננות ביחד כל פרט במראה שלך. 

זה לא אומר שתצאי מאופרת ומסורקת כמו בחתונה, אלא אתן מדברות והאומנית מדגימה לך את הכיוון שאתן רוצות להגיע אליו.

את באה לנסות סגנונות שונים של איפורים ותסרוקות ולהחליט איזה כיוון את רוצה. זהו מפגש חשוב במיוחד ולא הייתי ממליצה לוותר על שלב זה, במיוחד אם את כלה שחשוב לה כל פרט ופרט במראה שלך ואת יודעת בדיוק איך את אוהבת כל דבר יש לך סיגנון ובקשות ספציפיות שכדאי שהאומנית תדע מראש.

הרבה כלות נוטות לוותר על כך מתוך עומס או מחוסר ידע של החשיבות לכך.

למה לדמיין לבד אם את יכולה לראות ולנסות במפגש התאמה אישי. 

 במפגש תכנני את לוק האיפור והשיער את צריכה כיוון לא חייב לדמיין לפרטים כי יש דברים שרואים רק ביום החתונה, אבל חפשי השראה בתמונות או שבי מול המראה ודמייני מעט איזה לוק את רוצה, לא כדאי לך להתחיל להיתלבט באותו יום כדי שלא תרגישי שהחלטת בלחץ, ובמבט לאחור תגידי חבל לא ידעתי הייתי בכלל רוצה להיראות אחרת…דבר ראשון חישבי מה את אוהבת על עצמך. באיפור מה את אוהבת להדגיש בפנים שלך, איזה צבעים את אוהבת ולאיזה סגנון איפור את מתחברת. בשיער חישבי אם את רוצה לשלב קישוט שיער, אם הוא מתאים לשמלה ואם את צריכה תוספות שיער. אל תבחרי משהו קיצוני שבחיים לא הלכת איתו, לרב זה קשה להיסתגלות ואת פחות תתחברי אליו, לדוגמא אם את רגילה ללכת תמיד פזור לא ממליצה לשנות לאסוף אסוף מתוח עדיף לעשות שינוי מעודן יותר.  ואם את רגילה לשביל אמצע לכי על זה, אל תשני לשביל צד אם את אף פעם לא הולכת ככה… לכי על המראה שלך בטוויסט. 

אני מאמינה שכל אחת יודעת מה מחמיא לה באופן טיבעי, את מכירה את עצמך הכי טוב, לכן את צריכה להחליט מה את אוהבת על עצמך ולא שיכתיבו לך.. עם זאת מומלץ להיתייעץ עם המאפרת והמסרקת שבחרת ולסמוך על חוות דעתה, יש לה ניסיון וטביעת עין מקצועית. היא תדע לזהות את סוג העור והשיער שלך, לאבחן את תווי פנייך ולהמליץ על כיוון בשילוב הלוק שאת בחרת. הכל צריך להיעשות מתוך שיתוף פעולה ותיאום ביניכן.

 יכולה לומר מניסיון של שנים כל אחת בסוף יוצאת כשהיא יודעת בדיוק מה היא אוהבת, גם אם לא היה לה מושג ליפני כן מה היא רוצה!

בסוף המפגש אחרי שנדבר וננסה אופציות יש לך תמונה ברורה ואת מרוצה ורגועה, איזו הקלה!

וזו הסיבה שיש את מפגש ההתאמה.