כלה, את זה את חייבת לדעת!

הכנתי לך נוסחת קסמים, איך להיות זוהרת עוד ליפני ששמת איפור, תסרוקת ושמלה מנצנצת.

הנה 5 סודות :

 1. טיפוח הפנים –  תפנקי את עור הפנים שלך עם טיפוח נכון, בגדול יש 4 סודות שאני ממליצה עליהם 1. פילינג לניקוי העור, 2. סבון פנים, 3. קרם לחות שמתאים לסוג העור שלך. 4. לחות לשפתיים.

הקפידי לרענן אותן כל יום כמה פעמים עם שפתון לחות שעשוי מחמאת שיאה דווקא, הן יודו לך על זה וביום החתונה האודם ישב עליהן בצורה מושלמת, שימי דגש על כך כי שפתיים מקופחות יהיו איתך ברוגז שיתבטא ביובש וקילופים זה בעיה נפוצה תחסכי אותה מעצמך.

2. טיפוח השיער- ליתר ביטחון אגיד את המובן מאליו להקפיד על שיער חפוף ונקי עם שמפו טוב, אחר כך ממליצה לטפח את השיער עם מסכה לשיער ולא מרכך, מכיוון שמסכה מזינה את השיער ונותנת לו ברק ולחות שאין במרכך רגיל. 

מאוד חשוב ותמיד מומלץ לגנדר את עצמך באקסטרה ולהכין את השיער עם תספורת יפה זה משפיע במיוחד לכלה שרוצה עיצוב שיער פזור. ואם את מאלה שאוהבות עיניין ואת רוצה לעשות צבע וגוונים אז לעשות רק באופן מקצועי! כדי לא לשרוף את השיער, וכדי להגיע לגוון בהיר ויפה ולא סתם גוון כתום או צהוב זה פחות מחמיא יקירתי.

3. עיצוב גבות-  חס וחלילה חס ושלום לא לעשות בשעווה בשום פנים ואופן!! ממליצה לעשות רק בפינצטה או בחוט, מכיוון שהאזור הזה עדין, במיוחד האזור התחתון של עצם הגבה הוא בעצם חלק מהעפעפיים שלנו, העור שם דק ועדין ואסור לעשות שם שעווה.

לא מוכנה לראות עוד כלה אחת שאני באה לאפר ותלשו לה את העור ביחד עם הגבה, חרם פציעה בעור מהשעווה של הגבות ביום של החתונה זה מבאס, ולא ניתן לטשטש את זה לגמרי עם האיפור.

כמובן לא לעצב גבות באותו יום של החתונה אלא יומיים ליפני. דבר ראשון, מפני שגם בשאר השיטות לרב נגרם אדמימות בעור (תלוי עד כמה העור שלך רגיש) צריך לתת לו להירגע, לא הגיוני לגרום לו לגירויים מיותרים, הרי אנחנו רוצות להיות עם עור פנים הכי מושלם, הוא הקנבס שלנו לאיפור. דבר שני, חבל על הזמן ביום של חתונה עדיף לחסוך אותו לעוד כמה חיוכים למצלמה… וכך גם לגבי מניקור, פדיקור לא לעשות ביום החתונה זה סתם מיותר עדיף יום ליפני ברוגע ובכיף. 

4. תכנני את לוק האיפור והשיער- את צריכה כיוון לא חייב לדמיין לפרטים כי יש דברים שרואים רק ביום החתונה, אבל חפשי השראה בתמונות או שבי מול המראה ודמייני מעט איזה לוק את רוצה, לא כדאי לך להתחיל להיתלבט ברגע האחרון כדי שלא תרגישי שהחלטת בלחץ, ובמבט לאחור תגידי חבל לא ידעתי הייתי בכלל רוצה להיראות אחרת…   

דבר ראשון חישבי מה את אוהבת על עצמך. באיפור מה את אוהבת להדגיש בפנים שלך, איזה צבעים את אוהבת ולאיזה סגנון איפור את מתחברת. בשיער חישבי אם את רוצה לשלב קישוט שיער, אם הוא מתאים לשמלה ואם את צריכה תוספות שיער. אל תבחרי משהו קיצוני שבחיים לא הלכת איתו לרב זה קשה להיתסגלות ואת פחות תתחברי אליו, לדוגמא אם את רגילה ללכת תמיד פזור לא ממליצה לשנות לאסוף אסוף מתוח עדיף לעשות שינוי מעודן יותר.  ואם את רגילה לשביל אמצע לכי על זה, אל תשני לשביל צד אם את אף פעם לא הולכת ככה… לכי על המראה שלך בטוויסט.

אני מאמינה שכל אחת יודעת מה מחמיא לה באופן טיבעי, את מכירה את עצמך הכי טוב, לכן את צריכה להחליט מה את אוהבת על עצמך ולא שיכתיבו לך.. עם זאת מומלץ להיתייעץ עם המאפרת והמסרקת שבחרת ולסמוך על חוות דעתה, יש לה ניסיון וטביעת עין מקצועית. היא תדע לזהות את סוג העור והשיער שלך לאבחן את תווי פנייך ולהמליץ על כיוון בשילוב הלוק  שאת בחרת. הכל צריך להיעשות מתוך שיתוף פעולה ותיאום ביניכן.

5. לוח זמנים ושמלת הכלה – שהשמלה תיהיה במקום ההיתארגנות שלך, קחי אותה איתך במידה ואת לא מתארגנת בבית, (היו מקרים שכלה ניתקע ללא שמלה…) עלייך לחשוב על כל הסידורים מראש לעשות רשימה מסודרת של כל ההכנות, למנות מלווה מסורה שתדאג להן, כדי שאת לא תהי עסוקה בניהול ביום החתונה ותוכלי להיתאפר ולהיסתרק בנחת.

הכיני לוח זמנים כשאת לוקחת זמן ברווח לכל דבר, לא 5 דק כמו כל בוקר, לוקח זמן ללבוש שמלת כלה… ממליצה בחום להתחיל מוקדם, יש את החשש המטופש שתעמדי מוכנה מ9 בבוקר עם האיפור השיער והשמלה אבל זה ממש לא כך חחח רק מתחילים ב9…וההפך כדאי לך להינות איתן כמה שיותר את משקיעה כל כך והקסם הוא זה רק ליום אחד. תאמיני לי אף פעם לא תצטערי שהיית מוכנה ליפני ולא תישכחי אם תהי מוכנה הרבה אחריי…  וטיפ ממני תמיד יש עיכובים לא צפויים ככה שאם התחלת מוקדם יש לך זמן ספר וככה האיחור לא מורגש. וכמובן לא לתת לצלם להלחיץ אותך, יש להם כוונה טובה הם רוצים לעמוד בלוח הזמנים, אבל ובתכלס פחות רלוונטי אם היית מוכנה קצת יותר מאוחר הכי חשוב שתצאי יפה ומרוצה.

                    וזהו פרינססה את מוכנה.